maanantai 3. maaliskuuta 2014

My day

En ole kamalasti postaillu tänne viime päivinä. Mun elämä täällä on ollu niin simppeliä - käyny urheilemessa ja käyny töissä! Välillä töitä on saanut tehdä ihan urakalla. Tässä esimerkki mun lauantaista:

8.00-11.00 aamupalatarjoilija
11.00-15.30 kerroshoitaja
18-22 illallistarjoilija

Oli siis kiireinen päivä, mutta silti mukava! Meillä oli asiakkaita ympäri maailmaa, Pinja laitteli tyhmiä kuvia Pyhäjärven vierailultaan, mun ja Simonin Italian reissu varmistui kesäksi... <3 ;) Ja päivän kruunaus oli se, kun olin illalla kävelemässä kotiin työpäivän jälkeen ja mua vastaan käveli mua olkapäähän asti pitkä ja pyöreä japanilainen nainen. Yllään sillä oli toppahaalarit, laskettelulasit ja hiihtosauvat ja siellä se kadulla hoiperteli Ajattelin, että voi ei se on eksyny (vaikka täällä ei ole kuin nuo 2 katua) mitä mä sille nyt teen. Mutta ennen kun ehdin itse avata suuta se tuli mun luokse ja alkoi puhumaan hulluna japania. Ei siis hajuakaan mitä se sano, mutta taivaalle se osotteli. Nähtävästi se siis oli ulkona katselemassa revontulia! Valitettavasti taivaalla oli pelkkiä pilviä, jotka vaan näytti punertavilta ja se luuli niitä revotuliksi :( Täällä päin on ihan normaalia nähdä joukko japanilaisia ulkona keskellä yötä ottamassa kuvia (pilvisestä) taivaasta! :D

I haven't been posting al lot last days. It is because my life has been pretty simple here - i go exercising and I go work! Here is an example of my Saturday:


8.00-11.00 breakfast waiting
11.00-15.30 house keeping
18-22 dinner waiting

So I had a busy day but it still was fun! I had customers around the world and mine and Simon's summer trip to Italy became sure ... <3 ;) And the funnies part of my day was when I was walking home from work and I saw a short and round japanese walking on the street. She was wearing quilted over-all, skiing classed and sticks. I was thinking that oh god she's lost (even we have only 2 streets) what should I do with her. But before I said anything she came to me and started to speak japan like crazy. I have no idea what she said but she was pointing on the sky. Obviously she was outside looking for northers lights! Unfortunately they were not northers lights but only a reddish clouds and she tought they were the mystical phenomenon :( Over here it is normal to see a group of japanese outside in the middle of the night taking photos of the (cloudy) sky! :D





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti